fredag den 9. december 2011

FRONT & 10 til forskel

Så er jeg blevet sat til at lave et blogindlæg :)
Det er gået op for mig at jeg ikke har lavet et indlæg i snart en måned. Det er for dårligt!

Jeg har det godt for tiden; det går stille og roligt . .
Det sker ikke voldsomt meget på Rudehøj i fritiden. Vi hygger og det egentligt også godt nok for mig :)

I sidste uge havde vi om kommunikation. Vi lærte om forskellige former for kommunikation og om hvordan man kommunikerer bedst muligt med hinanden. Det var skide spændende og lærerigt.
I denne uge har vi haft om nådegaver. Det var også mega spændende!
Vi har lært om de 5 nådegavegrupper:
Hyrden, Apostlen, Profeten, Evangelisten og Læreren.
Af de ovenstående har jeg både profetens og hyrdens nådegaver...

Jeg elsker virkeligt at gå på FRONT ! De andre Frontere er bare helt igennem dejlige og vi får det kun bedre og bedre med hinanden :D


Sidste uge fik vi lige et fællesskabsboost da vi vandt 10.000 kr. i en konkurrence fra Sparbank..
Til de uvidende, kan jeg fortælle hvad konkurrencen gik ud på:
Sparbanks konkurrence '10 til forskel' giver hver måned 10.000 kr. til et projekt. For at vinde pengene, skal man indsende en video der beskriver projektet og derefter indsamle stemmer. Den video med flest stemmer i månedens afsluting vinder konkurrencen.

På FRONT har vi et beløb på 40.000 kr. der skal samles sammen til Sydafrikaturen. . .
Inden vi tilmeldte os konkurrencen manglede vi bare lige de sidste 10.000 kr. til at få fyldt vores sparegris.
Det er fantastisk at vi vandt, fordi dagen inden konkurrencens afslutning så det hele ret sort ud.
Vores hårdeste (og eneste) konkurrenter førte med 600-700 stemmer og fik stadig stemmer ind.
Men vi fik lettet røven og med Guds hjælp skaffet omkring 1000 stemmer ind inden konkurrencens slutning...
Og så vandt vi :) Det er så fantastisk!


Hav en skøn weekend!
- Linde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar