fredag den 11. november 2011

Der har været lidt støvet med indlæg den seneste tid..
Men jeg faldt over nogle fine billeder som passer meget godt til mig i øjeblikket:..






Nogle gange kan det godt være svært at se lys for enden af vejen. Det kan være svært at tro på at Gud findes. Alting kan virke så håbløst og grundfølelsen índen i er tomhed. Den slags perioder kommer og går, og når du står midt i den er det svært at finde overskud til ubetydelige gøremål. Men man kan hvad man vil, og hvis man vil kan man sagtens hive sig selv op fra elendigheden og fortsætte livet - og blive glad igen! Ja, hvis du selv befinder dig i en mørk periode, tænker du sikker "Jaja det er godt, men du kender ikke min situation..."

- Ligemeget hvad du går igennem nu, hvordan din fortid har set ud og hvor indebrændt og vred du er på omgivelserne, så vil jeg VIRKELIGT opfordre til at snakke med nogen om det. Snak med en person du er fuldkommen tryg ved!
(Hør den her sang)
Hvis du har svært ved at åbne dig op, kan min udfordring virke som en noget nær umulig mission. Det er det ikke! Du kan trygt og roligt regne med at der ikke vil komme noget negativt ud af det.
Det her siger jeg med fare for at lyde som en ynkelig selvhjælpscoach, der ligepludselig har fundet meningen med livet og bare  dele den med resten af verdenen. Det er ikke meningen at jeg skal gøre mig klog på livet, men nu fortæller jeg egentlig bare ud fra egen erfaring og er klar over at den mørke tid har gjort mange triste og ugidelige.

*

De små skridt vil hjælpe dig videre på vejen. Hjælpe dig til at åbne op og acceptere fortiden som den var og være i stand til at imødekomme fremtiden med positivt sind.

-Linde







3 kommentarer:

  1. Godt indlæg! Vil du tjekke min blog ud? :-)
    http://www.majaognanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. lækre billeder elisabeth :) især det med fuglene på armen, er jeg vild med!

    Knus fra Anne
    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet