fredag den 26. august 2011

A new beginning...

Endnu et år på Rudehøj! - og jeg tør godt spå at det bliver mindst lige så vildt og lækkert som sidste år...
Med det nye år følger der en række nye ting;
Nye mennesker, nye indtryk, nye oplevelser, nye udfordringer og ikke mindst en ny klasse; FRONT.
Vi er 11 dage inde i året og det bliver bedre for hver dag der går.

Indtil videre er tiden blevet fordrevet med en masse rumbohygge på værelse 24 (:D), forskellige tillidsøvelser med FRONT, lovsangsaften, møde med nye skønne mennesker, surprise-fest for mig og alt muligt andet herligt...

I mandags tog os Frontere på introtur til Saksild, hvor vi skulle knytte bånd og dele livshistorier.
Det var super fedt at høre om de andres liv, og få indsigt i deres måde at handle livet og dets udfordringer på. Jeg havde vanvittigt svært ved at skulle fortælle min historie og var derfor også den sidste til at dele min. Det var SÅ grænseoverskridende at skulle rive op i nogle af de ting, jeg egentligt havde fortrængt. Nogle af tingene havde jeg aldrig delt med andre, så bagefter sad jeg bare tilbage med en følelse af át være blottet og enormt sårbar. Som sagt var det enormt grænseoverskridende, men samtidig en god oplevelse, som jeg ikke ville have været foruden. Derudover var det bare en herrelækker tur med masser af hygge og fællesskab<3

- Linde :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar