søndag den 9. oktober 2011

Følelsen af lykke...

Jeg har sådan en mærkelig lykkefølelse indeni for tiden... Næsten alting går som ønsket. Det er virkeligt dejligt :D

Jeg går rundt med den her grundglæde, og selvom jeg ikke konstant er i godt humør, så er jeg alligevel i bund og grund glad. Jeg kan ikke forklare specifikt hvad det er, der giver mig den her følelse, men alligevel; Jeg går på Rudehøj. :P

På Rudehøj er det bare svært at være i dårligt humør. Det er der lidt for mange fantastiske mennesker, lærere og oplevelser til.
- Og så er der jo FRONT... Jeg elsker FRONT!
Specielt når vi laver ting sammen; i timerne, til ACT, når vi hygger sammen, tager på ture sammen og bare at se fronterne åbne sig mere og mere op...<3

Weekenden har været fantastisk! Der var mange sidsteårselever på besøg, som jeg har været en del sammen med. Igår lå vi udenfor, under dyner, og så stjerneskud. Senere var der film og hygge i flatten. Idag har været ren afslapning med dejlige mennesker, lagkagekonkurrence og andet gøgl :)

- Linde :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar